FAQs

Har ni en fysisk butik?

Vi har en fysisk butik på Thorvaldsensgade 33a, 8000 Aarhus C, där vi erbjuder ett stort urval av sneakers som även finns på webbplatsen.

Butiken är öppen från 12-17 måndag-fredag.

I en nödsituation, där ett par gympaskor behövs för ett evenemang eller liknande, är det möjligt att avtala om hämtningstider etc. utanför de ordinarie öppettiderna. Vänligen kontakta oss på e-post: info@street-bill.com för sådana förfrågningar.

Är dina produkter äkta?

Det är ett viktigt varumärke för oss att endast komplettera autentiska produkter. Allt som passerar vårt lager kontrolleras med UV-ljus och av tredje part för att garantera full säkerhet och 100 % äkta produkter. Inköpsupplevelsen hos Street Bill ska vara så smidig och okomplicerad som möjligt, därför är det viktigt att ingen av våra kunder får en förfalskad produkt.

När får jag min beställning?

Om du har beställt varor som vi har i lager skickar vi din beställning samma dag. Om du har beställt en förhandsbeställning är det dock vanligtvis en längre väntetid. Du kan läsa mer om förhandsbeställningar här.

Kommer det att finnas dolda avgifter eller något annat på min beställning?

Nej, det gör det inte. Vi tar hand om all tull och moms, om det är tillämpligt. Det betyder att det pris du betalar i slutändan alltid är det slutgiltiga priset.

Ovanstående gäller endast för kunder inom EU, om du är bosatt utanför EU kommer du att debiteras tull och importmoms på din beställning.

Jag har köpt något men vill returnera/byta det, hur går jag till väga?

All information om returer och liknande finns i våra handelsvillkor.

Vilken kurir använder du?

Vi använder DHL som vår vanliga partner eftersom deras tjänst är extremt effektiv och gör det möjligt att leverera paket dagligen.